Modalități de transmitere a plângerilor

Modalități de transmitere a plângerilor

Niciun comentariu la Modalități de transmitere a plângerilor

Pentru nemulțumirile dumneavoastră privind, facturarea contravalorii energiei furnizate si a gazelor naturale, continuitatea în alimentarea cu energie electrică si gaze naturale, asigurarea calității energiei electrice si a gazelor naturale furnizate, funcționarea grupurilor de măsurare, schimbarea furnizorului, informarea conform cerințelor legislației în vigoare, modul de rezolvare a plângerilor, alte probleme de furnizare a energiei electrice si a gazelor naturale, puteți depune sau transmite o sesizare/ reclamație/ plângere prin următoarele metode de contact :

  •   La sediul Crest Energy  situat în Calea Floreasca 91-111, Bloc F1, Tronson 5, Etaj 3, Ap. 48, Sector 1, București 014455
  •   Prin poștă sau curier la adresa Calea Floreasca 91-111, Bloc F1, Tronson 5, Etaj 3, Ap. 48, Sector 1, București 014455
  •   Prin poșta electronică pe adresa office@crestenergy.ro
  •   Plângerile dumneavoastră privind serviciul de furnizare pot fi adresate și telefonic, la numărul de telefon 0371-020.020 / 0217-960.021 (apel taxabil, tarif normal), de Luni pană Vineri între orele 9:00-17:00, mai puțin sărbătorile legale, precum și prin fax la numărul 0213-132.040.

Program audiente: Vineri 10:00-12:00, persoana desemnata dl. Bogdan Petrache, Director General

           În cazul în care sunteți nemulțumit de modul de soluționare a plângerii sau de răspunsul furnizorului, aveți dreptul de a apela la Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (București, sector 2, str. Constantin Nacu nr.3, telefon: 0213278174, 0213278100, fax: 0213124365, email: anre@anre.ro), la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor, sau de a vă adresa instanței judecătorești competente.

Termene de depunere și soluționare a plângerilor :

Nr. Crt. Categorie Termen legal de depunere Termen legal de solutionare
1 Contractarea energiei 15 zile
2 Facturarea contravalorii energiei furnizate 15 zile
3 Ofertarea de preturi si tarife 30 zile
4 Continuitatea in alimentarea cu energie 30 zile
5 Asigurarea calitatii energiei furnizate 15 zile
6 Functionarea grupurilor de masura 30 zile
7 Schimbarea Furnizorului 21 zile
8 Informarea clientilor finali in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare 15 zile
9 Modul de rezolvare a plangerilor la adresa furnizorului, formulate de clientii finali cu privire la nerespectarea legislatiei in vigoare 30 de zile de la data exigibilitatii obligatiei 20 zile

Plangeri si Reclamatii – Raportari
Ordinul ANRE Nr. 16/2015

Raportare Sem. 2 2015 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2015 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2016 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2016 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2016 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2017 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2017 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2017 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2018 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2018 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2018 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2019 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2019 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2019 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2020 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2020 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2020 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015

Back to Top