Modalități de transmitere a plângerilor
Modalități de transmitere a plângerilor
24 octombrie 2016 Niciun comentariu la Modalități de transmitere a plângerilorPentru nemulțumirile dumneavoastră privind, facturarea contravalorii energiei furnizate si a gazelor naturale, continuitatea în alimentarea cu energie electrică si gaze naturale, asigurarea calității energiei electrice si a gazelor naturale furnizate, funcționarea grupurilor de măsurare, schimbarea furnizorului, informarea conform cerințelor legislației în vigoare, modul de rezolvare a plângerilor, alte probleme de furnizare a energiei electrice si a gazelor naturale, puteți depune sau transmite o sesizare/ reclamație/ plângere prin următoarele metode de contact :
- La sediul Crest Energy situat în Calea Floreasca 91-111, Bloc F1, Tronson 5, Etaj 3, Ap. 48, Sector 1, București 014455
- Prin poștă sau curier la adresa Calea Floreasca 91-111, Bloc F1, Tronson 5, Etaj 3, Ap. 48, Sector 1, București 014455
- Prin poșta electronică pe adresa office@crestenergy.ro
- Plângerile dumneavoastră privind serviciul de furnizare pot fi adresate și telefonic, la numărul de telefon 0371-020.020 / 0217-960.021 (apel taxabil, tarif normal), de Luni pană Vineri între orele 9:00-17:00, mai puțin sărbătorile legale, precum și prin fax la numărul 0213-132.040.
Program audiente: Vineri 10:00-12:00, persoana desemnata dl. Bogdan Petrache, Director General
În cazul în care sunteți nemulțumit de modul de soluționare a plângerii sau de răspunsul furnizorului, aveți dreptul de a apela la Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (București, sector 2, str. Constantin Nacu nr.3, telefon: 0213278174, 0213278100, fax: 0213124365, email: anre@anre.ro), la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor, sau de a vă adresa instanței judecătorești competente.
Termene de depunere și soluționare a plângerilor :
Nr. Crt. | Categorie | Termen legal de depunere | Termen legal de solutionare | |
1 | Contractarea energiei | – | 15 zile | |
2 | Facturarea contravalorii energiei furnizate | – | 15 zile | |
3 | Ofertarea de preturi si tarife | – | 30 zile | |
4 | Continuitatea in alimentarea cu energie | – | 30 zile | |
5 | Asigurarea calitatii energiei furnizate | – | 15 zile | |
6 | Functionarea grupurilor de masura | – | 30 zile | |
7 | Schimbarea Furnizorului | – | 21 zile | |
8 | Informarea clientilor finali in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare | – | 15 zile | |
9 | Modul de rezolvare a plangerilor la adresa furnizorului, formulate de clientii finali cu privire la nerespectarea legislatiei in vigoare | 30 de zile de la data exigibilitatii obligatiei | 20 zile |
Plangeri si Reclamatii – Raportari
Ordinul ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2015 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2015 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2016 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2016 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2016 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2017 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2017 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2017 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2018 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2018 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2018 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2019 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2019 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2019 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2020 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2020 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2020 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2021 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2021 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2021 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2022 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2022 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2022 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 1 2023 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare Sem. 2 2023 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015
Raportare An 2023 Conform Ordin ANRE Nr. 16/2015