Iti stam la dispozitie: 0217.960.021 / 0371.020.020
A. DATE DE IDENTIFICARE
Cod client final:
Cod identificare a punctului de măsurare / Cod loc de consum: *
Adresa de corespondenţă: *
Localitate: *
Cod postal:
Telefon: *
Fax: *
Adresa de email *
Reprezentant legal: Persoană contact: *
B. PLÂNGERE CLIENT FINAL
Data la care a apărut problema: *
Indicaţi dacă problema a apărut pentru prima dată sau nu: *
danu
Categorie: *
Client final energie electricaClient final gaze naturale
FURNIZARE ENERGIE ELECTRICĂ
I. Probleme reclamate
Plângere în legatură cu: *
Clauze contractuale furnizare energie electricăModalitate de facturare energie electricăConsumul şi valoarea facturii de energie electricăPlăti neînregistrate, plăţi alocate eronatOfertarea de preţuri şi tarifeContinuitatea îin alimentarea cu energie electricăCalitatea energiei electrice furnizateFuncţionarea grupurilor de măsurareSchimbarea furnizoruluiInformarea clienţilor finaliStandarde de performanţă furnizare energie electricăAltele
Altele:
Informaţii suplimentare:
Alte tipuri de probleme:
II. Detalii cu privire la plângere
III. Cerinte client final
Solicitare: *
Eşalonare la plata facturilor de energie electricăCompensaţii conform standardelor de performanţă furnizare energie electricăVerificare contor energie electricăAltele
IV. DOCUMENTE ANEXATE
Lista documentelor probatorii
Ne puteti trimite documentele la adresa de e-mail de la sectiunea de Contact.
Nume Semnatura client final: *
Back to Top